[YUNG YiDiSH Tel Aviv] Sima's song – Simas gezang – Yiddish concert by Yoed SOREK

סימאז געזאנג : יידישקייט פון אייניקל געזונגען
Yung Yidish flyer 1
תוכנית שירי יידיש אהובים המוגשת על ידי הטנור יועד סורק, זוכה פרס BEST YIDDISH בתחרות למוזיקה יהודית באמסטרדאם.

יועד סורק  :  יליד ירושלים, החל את דרכו המוזיקלית במקהלת אנקור של האקדמיה למוזיקה בירושלים, במסגרתה הופיע כסולן בניצוחו של קלאודיו אבאדו עם הפילהרמונית של ברלין ב 1993. את לימודיו המשיך באקדמיה למוזיקה בירושלים במגמות שירה ופסנתר וסיים את לימודיו בכיתת אגנס מסיני ואיתן גלוברזון. המשיך את לימודיו עם תואר ראשון נוסף מהאג שבהולנד, בלימודי שפה ובלשנות בפאביה שבאיטליה, ולאחרונה סיים התמחות לתואר שני בהדרכת הרכבים ווקאלים במוזיקה עתיקה מבאזל שבשוויץ.

בשנים האחרונות יועד מתגורר בגרמניה ומתמקד בשירה ביידיש. הוא מופיע בקביעות ברחבי אירופה בפסטיבלים, אירועים וקונצרטים. ביניהם פסטיבלי התרבות היהודית במינכן, שטוטגארט, קמניץ, באדן. במסגרת התוכנית SIMAS SONGS הופיע ברחבי הולנד וגרמניה ובאפריל האחרון השתתף באירוע ליום השואה בפונאר, ליטא.  בשנת 2014 יצא אלבום הבכורה שלו SIMAS SONGS, המוקדש לסבתו שאף לקחה חלק בהכנת האלבום.   הוא זכה בפרס BEST YIDDISH בפסטיבל הבינלאומי למוזיקה יהודית שבאמסטרדאם.

רגינה דרוקר  :  בעלת התמחות בהוראת מוזיקה ולווי מעיר הולדתה חרקוב שבאוקראינה. לאחר לימודיה החלה ללמד וללוות שירה ומוזיקה קאמרית ברדיו הלאומי שבאוקראינה. בשנת 1990 עלתה לישראל. לאחר תחילת שיתוף הפעולה עם הזמרת נחמה ליפשיץ, החלה להופיע בסיורים ובקונצרטים באירופה, רוסיה, צפון אמריקה וארגנטינה. לצד העבודה ארוכת השנים עם מרת ליפשיץ, ליוותה זמרים יידים רבים כמו מייק בורנשטיין, רות לווין ווירה לוזינסקי.  משנת 1999 משמשת רגינה כמנהלת מוזיקלית של הסדנה לשיר היידיש האמנותי מייסודה של נחמה ליפשיץ  

 

HOW TO REACH YUNG YiDiSH   –   איך להגיע ליונג יידיש   —   ווי אזוי טרעפט מען יונג יידיש אן צו בלאנדזשען 

YUNG YiDiSH TEL AVIV  יונג יידיש תל אביב

yylogogoodyytaweb

יונג יידיש בתחנה מרכזית החדשה – לוינסקי 108 – מתחם אמנים – קומה 5 – סטדיו 5008 טל לברורים והזמנת מקומות: 03-6874433:

YUNG YiDiSH Central Station – Levinsky 108 – Artists Studio 5008 – 5th Floor – Tel – 03-6874433